breadcrumbs_revolution_theme

Згідно з р. І ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів»:

Гарантійний строк — це строк, протягом якого виробник (продавець) бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв’язку з введенням її в обіг.

Строк служби — календарний строк використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини. Строк служби дорівнює гарантійному строку. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків виробник (продавець) діє згідно з р. ІІ ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».

У разі закінчення гарантійного строку звернення щодо недоліків не розглядаються.

Гарантійний строк носіння (експлуатації) нараховується з дня продажу через роздрібну мережу чи початку сезону (для взуття):

• Зимовий сезон з 15 листопада по 15 березня;

• Літній сезон з 15 травня по 15 вересня;

• Весняно-осінній сезон з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада.

Гарантійний термін носіння (експлуатації) нараховується з дня продажу через роздрібну мережу або початку сезону (для одягу):

• Осінньо-зимовий сезон з 1 жовтня;

• Весняно-літній сезон з 1 квітня.

Гарантійні строки товарів згідно ДСТУ:

Взуття для дорослих:

• 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.

Взуття дитяче:

• 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.

Взуття для активного відпочинку:

• 60 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.

Взуття домашнє та дорожнє:

• 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу.

Одяг: • 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.