Обмін та повернення
Ви можете обміняти або повернути товар належної протягом 14 днів не рахуючи дня покупки (товар не підійшов за кольором, формою, габаритами, розміром або з інших причин і не може бути використаний). Це право гарантує Вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб мати можливість обміняти або повернути товар, будь ласка, забезпечте наступне:
• товар не був у експлуатації, збережено його товарний вид, споживчі властивості, товар не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, механічних пошкоджень (товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент передачі покупцю)
• товар повністю укомплектований і не порушена цілісність фірмової упаковки, повністю збережені всі ярлики, захисні плівки, збережена заводське маркування (товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент передачі покупцю)
Як можна зробити обмін або повернення товару
Обміняти або повернути товар належної якості можна, заповнивши форму для повернення товару. У формі просимо Вас детально вказати, який саме дефект містить повертаємий Вами товар. Якщо у вас немає особистого кабінету, на прохання клієнта заявка на повернення створюється менеджером в телефонному режимі.
Після заповнення форми, вам необхідно передзвонити в інтернет-магазин для отримання адреси, за якою можна повернути товар, уточнення варіанту доставки товару, що повертається, та інших питань.
Гроші повертаються покупцеві протягом 7 днів з моменту отримання нами товару.
Повернення коштів за товар на карту клієнта здійснюється після надання кліентом данних для повернення.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, Ви можете придбати будь-які інші види продукції з наявного у нас асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або отримати назад гроші, в розмірі вартості повернутого товару.
Повернення товару по Києву. Після заповнення форми про заміну або повернення товару, передзвоніть оператору.
Якщо куплений Вам товар не підійшов за кольором, формою, габаритами, розміром або з інших причин і не може бути Вами використаний, покупець оплачує послуги кур'єра для повернення або обміну товару.
Якщо товар неналежної якості (мається на увазі виробничий дефект), радимо перевірити у п.12 ч. 1. ст 1 Закону України "Про захист прав споживачів", чи підпадає ваша проблема під гарантійні зобов'язання. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявлених в описі на сайті не свідчить про несправність або дисфункцію товару.
Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад тим же способом, яким ви його отримали: наприклад, за допомогою сторонніх кур'єрських служб доставки. Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його Вам або повернемо гроші.
Звертаємо Вашу увагу на те, що в разі обміну або повернення товару (товар не підійшов за кольором, формою, габаритами, розміром або з інших причин не може бути використаний), всі транспортні витрати, пов'язані з обміном і поверненням, оплачуються покупцем.
Згідно Закону України список товарів непродовольчої групи, що не підлягають поверненню:
- вироби з пуху та пера
- рукавиці
- білизна натільна (термобілизна, купальники)
- панчішно-шкарпетні вироби
- бафи
- товари в аерозольній упаковці
- предмети санітарно-гігієнічного захисту (капелюшки для плавання, беруші).